Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Μ' ΕΝΟΧΛΕΙ


Δεν με ενοχλεί που είσαι τόσον καιρό μακριά μου.

Δεν με ενοχλεί που διάλεξες μόνη σου αυτόν το δρόμο, χωρίς να με σκεφτείς ποτέ. Σου έδειξα όλον αυτόν τον καιρό ότι σέβομαι τις αποφάσεις σου. Δεν μπορώ, δεν μου επιτρέπω να παραβώ την επιθυμία σου.

Μ’ ενοχλεί που δεν ξέρω πού βρίσκεσαι. Που δεν ξέρω τι κάνεις. Αγνοώ τι περνάς κάθε στιγμή. Αλλά ξέρω το φορτίο που κουβαλάς. Και είναι απίστευτα βαρύ για τις αδύναμες πλάτες σου. Και εγώ δεν είμαι εκεί. Εγώ με τη φαρδιά πλάτη και τη μυική αλλά και ψυχική (υποτίθεται) δύναμη … απουσιάζω από δίπλα σου. Όχι γιατί το θέλω εγώ. Γιατί μου το απαγορεύεις εσύ.

Μ’ ενοχλεί που θέλω να σου πω ένα «Γεια» …. «Κουράγιο» …. «Είσαι πολύ δυνατή, θα τα καταφέρεις» ….. κι’ εσύ κλείνεις κάθε μέσο επικοινωνίας, γκρεμίζεις κάθε γέφυρα που χτίζω για να μας ενώσει, έστω και προσωρινά, έστω και απομακρυσμένα.

Μ’ ενοχλεί που κάθε όμορφη στιγμή που ζω έρχεται να την δηλητηριάσει η απουσία σου. Που κάθε ομορφιά που αντικρίζω ή αισθάνομαι, στο πρωινό, στο χρώμα της θάλασσας, στη μυρωδιά ενός λουλουδιού, στη λάμψη του φεγγαριού, δεν έχει το αυτονόητο για μένα συμπλήρωμα, εσένα πλάι μου.

Μ’ ενοχλεί η έλλειψη λόγου, αιτίας, εξήγησης της συμπεριφοράς σου. Θάθελα να σου είχα κάνει κάτι κακό. Να σε είχα πληγώσει. Να σε είχα κάνει να εκραγείς. Για να έχω έναν καλό λόγο για όσα συμβαίνουν. Να είχα κάποιον να τα βάλω μαζύ του. Τον εαυτό μου.

Μ’ ενοχλεί η σιωπή σου. Η εκκωφαντική σιωπή σου. Τα λόγια που αρνείσαι να μου πεις. Ακόμα και τα λόγια τα δικά μου που αρνείσαι να ακούσεις.

Μ’ ενοχλεί που δυο φορές βρεθήκαμε τόσο κοντά. Και που και τις δυο, χωρίς καμμια αληθοφανή εξήγηση, με έδιωξες, με διέγραψες.

Μ’ ενοχλεί που τάχω όλα …. εκτός από σένα

Μ’ ενοχλεί που χρειάζεσαι τόσα ….. .και δεν απλώνεις το χέρι να πάρεις το δικό μου, να σε στηρίξει και να σε γαληνέψει το άγγιγμά του. .

Μ’ ενοχλεί που γυρνάς σπίτι το βράδυ και κλαις …. κι’ εγώ δεν είμαι εκεί να σε σφίξω στην αγκαλιά μου, να πάρω τη μοναξιά και τον πόνο σου.

Μ’ ενοχλεί που κοιμάσαι μόνη τα βράδια ….. αν κοιμάσαι

Μ’ ενοχλεί που δεν έχεις κάποιον να σ’ αγαπάει όπως εγώ.

Μ’ ενοχλεί που ποτέ δεν με άφησες να σου μιλήσω για τα αισθήματά μου.

Μ’ ενοχλεί που δεν ξέρεις καν …. τι μ’ ενοχλεί

Μ’ ενοχλεί που δεν υπάρχω για σένα

Μ’ ενοχλεί που με αγνοείς

Δεν υπάρχουν σχόλια: